فیزیوتراپی درد عصبی

فیزیوتراپی برای درد عصبی یک گزینه درمانی رایج است که برای دستیابی به نتایجی در کاهش درد، به حداقل رساندن ناراحتی و بهینه‌سازی تحرک و انعطاف‌پذیری کار می‌کند. درمان درد عصبی معمولاً جزء بسیار مؤثر مداخله فیزیوتراپی است.

فیزیوتراپی برای کاهش درد عصبی بازو کار می‌کند؟

هدف از تمرینات سر خوردن اعصاب بلند بنشینید و بازوی آسیب دیده را به سمت بیرون بکشید، همسطح با شانه خود، دست خود را رو به زمین قرار دهید. دست خود را خم کنید و انگشتان خود را به سمت سقف بکشید. .آهسته 5 بار تکرار کنید.

انواع فیزیوتراپی برای درد عصبی:

 

  • ماساژ به عنوان مثال ماساژ آروماتراپی، در مطالعات نشان داده است که به مدیریت درد نوروپاتیک و بهبود کیفیت زندگی کمک می کند. …
  • تحریک الکتریکی عصب از راه پوست (TENS). …
  • لیزر درمانی سطح پایین (LLLT)
  • تکنیک های آرامش بخش
  • طب سوزنی

نکات فیزیوتراپی برای دردهای عصبی

ورزش یکی از جنبه های مهم درمان فیزیوتراپی برای دردهای مربوط به اعصاب است. فیزیوتراپیست ها به شما کمک می کنند تا یک برنامه ورزشی متناسب با اهداف و سطح فعالیت بدنی شما تنظیم کنند. نشان داده است که ورزش باعث کاهش التهاب و بازیابی قدرت و عملکردی می شود که ممکن است به دلیل درد عصبی از بین رفته باشد.

نقش فیزیوتراپی در نورولوژی

فیزیوتراپی عصبی شامل درمان افراد مبتلا به اختلالات حرکتی و عملکردی است که ناشی از مشکلات درون سیستم عصبی و عصبی عضلانی بدن است.

آیا فیزیوتراپی می تواند به آسیب عصبی کمک کند؟

درمان درد عصبی معمولاً جزء بسیار مؤثر مداخله فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی اعصاب در تسکین درد عصبی ناشی از تحریک یا فشردگی عصب موفقیت آمیز است.

فیزیوتراپی برای آسیب عصبی بازو

برای تسکین درد از حرارت استفاده کنید: با استفاده از کیسه حرارتی – به آرامی روی ناحیه آسیب دیده بمالید تا درد را تسکین دهید. ممکن است متوجه شوید که یک مکان در تسکین علائم بهتر عمل می کند.

چگونه فیزیو به درد عصبی کمک می کند؟

اعمال فشار هدفمند به بافت نرم و ماهیچه ها و ترکیب تکنیک های مختلف مانند ورز دادن، اصطکاک، فشرده سازی و ارتعاش همگی در کاهش علائم فوری درد عصبی موثر هستند و در عین حال به افزایش انعطاف پذیری و تحرک کلی کمک می کنند.

آیا فیزیو می تواند به درد عصب سیاتیک کمک کند؟

نشان داده شده است که درمان فیزیوتراپی با کاهش التهاب و کاهش تنش عضلانی به درد ناشی از سیاتیک کمک می کند. هدف از بین بردن علائم سیاتیک است تا بتوانید بدون درد به فعالیت هایی که از آن لذت می برید بازگردید.

آیا فیزیوتراپیست می تواند به عصب فشرده شده کمک کند؟

اکثر درمان‌های عصب تحت فشار باید با حضور فیزیوتراپیست انجام شود. اما، از داشتن یک برنامه خانگی سود خواهید برد. این به شما کمک می کند تا کارهای روزانه را برای بهبود عملکرد خود سریعتر انجام دهید. به احتمال زیاد به شما حرکات کششی و تمرینات خاصی داده می شود تا کامل کنید.

تمرین برای کاهش درد عصبی

4 تمرین برای کاهش درد مزمن عصبی به پیاده روی بروید. پنج روز در هفته 30 دقیقه در روز پیاده روی کنید و قبل از آن 20 دقیقه حرکات کششی انجام دهید. تمرینات هوازی کم تاثیر اگر کیک بوکسینگ سبک شما نیست، آن را با یک بعد از ظهر خوب شنا یا دوچرخه سواری راحت کنید. آموزش مقاومتی حرکات کششی باعث افزایش انعطاف پذیری می شود.

تمرین برای درد عصبی بازو و شانه

بازو در سراسر قفسه سینه سپس به دست چپ در پشت آرنج برسید در حالی که بازوی راست را به سمت چپ و در سراسر قفسه سینه بکشید. بازو را پایین بیاورید تا درد کاهش یابد. 30 تا 50 ثانیه در این حالت بمانید و سپس رها کنید. این کشش را 3 تا 5 بار تکرار کنید.

تمرین برای درد عصبی پا

این 5 تمرین پا و پا را برای نوروپاتی امتحان کنید ساق پاهای خود را بکشید. حرکات کششی به کاهش درد و تنش در عضلات شما کمک می کند، که هر دو می توانند بر نوروپاتی تأثیر بگذارند. همسترینگ خود را دراز کنید این کشش دیگری است که می توانید در حالت نشسته انجام دهید. تمرینات تعادل دوچرخه خوابیده را امتحان کنید. تمرینات قدرتی نشسته.

آیا تمریناتی برای درد عصبی وجود دارد؟

حرکات کششی باعث افزایش انعطاف‌پذیری می‌شود شما می‌توانید در حالت نشسته یا دراز کشیده، گردن خود را به پهلو و بالا و پایین حرکت دهید یا پاهای خود را با دوچرخه حرکت دهید. سعی کنید حداقل یکی از این فعالیت ها را هدف شخصی خود قرار دهید. هر حرکتی بهتر از هیچ است

چه ورزش هایی به کاهش درد عصب سیاتیک کمک می کند؟

4 تمرین سیاتیکی وجود دارد که متخصص ستون فقرات شما ممکن است برای کمک به کاهش درد عصب سیاتیک ناشی از بیماری دیسک دژنراتیو توصیه کند: کج شدن لگن، زانو به سینه، چرخش پایین تنه، و چهار دست و پا مقابل بازوها و پاها.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *