فیزیوتراپی اسپاسم عضلانی

فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی کشش و ماساژ آرام و تدریجی عضله آسیب دیده ممکن است درد و اسپاسم را کاهش داده و طول عضله را افزایش دهد. تشخیص اینکه چه چیزی اسپاسم را بدتر یا بهتر می کند. تمرین کارهای عملکردی، مانند تمرین نشستن بر روی ایستادن و راه رفتن برای کمک به مبارزه با اسپاسم در طول این فعالیت ها.

در مورد فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی

فیزیوتراپی می تواند از طریق روش های مختلف درمانی به اسپاسم عضلانی کمک کند. اینها می توانند با هدف درمان علائم و علت (در صورت وجود آسیب زمینه ای) باشند. درمان فیزیوتراپی می تواند به کاهش تنش در عضله و ارائه استراتژی های تسکین درد کمک کند.

فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی گردن

به آرامی سر خود را به سمت راست بچرخانید. به آرامی دست راست خود را روی پشت سر خود قرار دهید و اجازه دهید وزن دست شما چانه را به سمت سمت راست قفسه سینه به سمت پایین فشار دهد. عضلات خود را شل کنید و سر خود را به مدت 15 ثانیه در این حالت نگه دارید. این کشش را سه بار در هر طرف تکرار کنید.

چگونه اسپاسم عضلانی را درمان می کنید؟

ناحیه آسیب دیده را کشش دهید. ناحیه آسیب دیده را با دست یا غلتک ماساژ دهید. بایستید و راه بروید. گرما یا یخ بزنید. یک کیسه یخ را کنار هم قرار دهید یا یک پد حرارتی قرار دهید یا یک حمام آب گرم خوب بگیرید. مسکن هایی مانند ایبوپروفن و استامینوفن مصرف کنید.

همه چیز در مورد فیزیوتراپی

فیزیوتراپیست ها از طریق حرکت و ورزش، درمان دستی، آموزش و مشاوره به افراد آسیب دیده، بیماری یا ناتوانی کمک می کنند. آنها سلامتی را برای افراد در هر سنی حفظ می کنند و به بیماران کمک می کنند تا درد را مدیریت کنند و از بیماری جلوگیری کنند.

مدیریت فیزیوتراپی اسپاسم عضلانی

فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی کشش و ماساژ آرام و تدریجی عضله آسیب دیده ممکن است درد و اسپاسم را کاهش دهد و طول عضله را افزایش دهد. شناسایی چه چیزی اسپاسم را بدتر یا بهتر می کند. تمرین کارهای عملکردی، مانند نشستن بر روی ایستادن و تمرین راه رفتن برای کمک به شما برای مقابله با اسپاسم در طول دوره این فعالیت ها.

آیا فیزیوتراپی می تواند به اسپاسم کمر کمک کند؟

اگر اسپاسم کمر ادامه پیدا کرد بنابراین، اگر اسپاسم یا درد کمر ادامه پیدا کرد، یا افزایش یافت، یا همراه با بی‌حسی شروع به حرکت در اندام‌های شما کرد، یک فیزیوتراپ می‌تواند با شما برای بازیابی الگوهای حرکتی سالم و بهبود سریع‌تر همکاری کند. درمان شامل درمان‌های غیرفعال و فعال است و بسته به نیاز فرد متفاوت خواهد بود.

فیزیوتراپی اسپاسم عضلانی کمر

فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی در قسمت فوقانی کمر. تکنیک های الکتروتراپی مانند اولتراسوند و مگاپالس را می توان برای کاهش درد و تسهیل روند بهبودی عضله آسیب دیده استفاده کرد. از ماساژ برای کاهش اسپاسم و کمک به بازگرداندن حرکت طبیعی استفاده می شود.

انواع فیزیوتراپی برای اسپاسم عضلانی:

درمان اسپاسم عضلانی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • ماساژ دادن
  • کشش های ملایم
  • مدیریت درد
  • گرما درمانی
  • تمرینات

نقش فیزیوتراپی در اختلالات اسکلتی عضلانی

فیزیوتراپی به بازگرداندن حرکت و عملکرد تا حد امکان به حالت طبیعی کمک می کند، زمانی که فردی تحت تأثیر آسیب، بیماری یا ناتوانی رشدی یا دیگر قرار می گیرد. همه این موارد توسط فیزیوتراپیست عضلانی اسکلتی در هنگام تهیه طرح درمانی مورد توجه قرار می گیرد.

چه چیزی برای اسپاسم عضلانی بهتر است

هیچ قرص یا تزریقی وجود ندارد که فورا اسپاسم عضلانی را تسکین دهد، بنابراین بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که عضله آسیب دیده خود را کشیده و ماساژ دهید. اگر در پای شماست، بلند شوید و راه بروید. سعی کنید از یخ یا گرما استفاده کنید (حمام آب گرم یا پد گرم کننده استفاده کنید).

تکنیک های ماساژ اسپاسم عضلانی

رایج ترین انواع ماساژ مورد استفاده برای کاهش اسپاسم عضلانی شامل ماساژ بافت عمیق، ماساژ درمانی و ماساژ سوئدی است. طیف گسترده ای از تکنیک ها از جمله افلوراژ، ورز دادن و ماشه را می توان برای کاهش اسپاسم عضلانی استفاده کرد.

درمان فیزیوتراپی اسپاسم عضلات پارا نخاعی

ماهیچه ها نیز می توانند به طور غیرمستقیم مشکلاتی ایجاد کنند، به عنوان مثال: اسپاسم عضلات پس از تمرین آسیب دیدگی
و تمرینات پشت در تقویت این عضلات موثر است.

 

درباره فیزیوتراپی اسپاسم عضلانی گردن

اهداف فیزیوتراپی برای گردن درد کاهش درد و سفتی. بهبود دامنه حرکتی سر و گردن. تقویت پویا گردن و عضلات پشتیبان آن را توسعه دهید. استراتژی هایی برای جلوگیری از عود درد ایجاد کنید.

اسپاسم عضلانی بعد از فیزیوتراپی

علل زیادی برای اسپاسم عضلانی وجود دارد – مواردی که بیشتر در فیزیوتراپی دیده می شوند، مواردی هستند که ناشی از ضربه، مراقبت، گردش خون ضعیف در فعالیت بدنی، استفاده بیش از حد و بارگذاری بیش از حد هستند. علل دیگر می تواند عدم تعادل الکترولیت و عوارض جانبی دارو باشد.

آیا فیزیوتراپی برای درد عضلانی خوب است؟

فیزیوتراپی می تواند درمان موثری برای دردهای عضلانی باشد. پس از تعیین علت ناراحتی بیمار، فیزیوتراپیست ممکن است از روش های زیر برای درمان درد عضلات استفاده کند: 1) سونوگرافی – متفاوت از سونوگرافی تشخیصی، سونوگرافی مورد استفاده فیزیوتراپیست ها بافت های نرم را گرم می کند.

آیا ماساژ درمانی به اسپاسم عضلانی کمک می کند؟

افزایش تنش می تواند باعث انقباض غیر ارادی عضلات شود که در غیر این صورت اسپاسم عضلانی نامیده می شود. ماساژ بافت عمیق می تواند اسپاسم عضلانی را با تسکین ایجاد تنش کاهش دهد. ماساژ بافت عمیق در بافت های عضلانی به منظور کشش، شل کردن و شل شدن عضله به منظور کاهش تنش عمیق می شود.

در مورد چگونگی بهبود اسپاسم عضلانی

شیوه زندگی و درمان های خانگی کشش و ماساژ. عضله گرفتگی را کشیده و به آرامی آن را مالش دهید تا آرام شود. برای گرفتگی ساق پا، وزن خود را روی پای گرفتگی خود قرار دهید و زانوی خود را کمی خم کنید. گرما یا سرما را اعمال کنید. از یک حوله گرم یا پد گرم کننده روی عضلات منقبض یا سفت استفاده کنید.

آیا باید اسپاسم عضلانی را ماساژ دهید

ماساژ می تواند راهی عالی برای تسکین دردهای فیزیکی و گرفتگی عضلات باشد. عضله ای را که دچار اسپاسم شده است به آرامی مالش دهید. برای اسپاسم مداوم کمر، ناحیه اطراف آن را به شدت نیشگون بگیرید و برای چند دقیقه آن را نگه دارید.

چه ورزش هایی برای اسپاسم عضلانی مفید هستند؟

کشش برای شما عالی است، و افزودن وسایل اضافی مانند نوارهای مقاومتی و غلتک‌های فوم ممکن است سریع‌تر از اسپاسم عضلانی خلاص شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *