فیزیوتراپی پا

تمرینات فیزیوتراپی ساده ای که می توانید در خانه انجام دهید تا از شر پا درد خلاص شوید · 1. اسکوات تک پا · 2. پل با توپ · 3. پل تک پا ·

در مورد فیزیوتراپی برای پا

فیزیوتراپی درد و تورم را تسکین می دهد و دامنه حرکت، قدرت، تعادل و ثبات را بازیابی می کند تا شما را قادر سازد به اهداف خود برسید و به حداکثر عملکرد فیزیکی خود برسید. ارزیابی اولیه علت اصلی مشکل زانو و ساق پای شما را مشخص می کند. فیزیوتراپیست ها از طریق حرکت و ورزش، درمان دستی، آموزش و مشاوره به افراد آسیب دیده، بیماری یا ناتوانی کمک می کنند. آنها سلامتی را برای افراد در هر سنی حفظ می کنند و به بیماران برای مدیریت درد و پیشگیری از بیماری کمک می کنند.

سابقه فیزیوتراپی برای پاها

برای غلبه بر این مشکل، در سال 1864، گوستاو زاندر، پزشک سوئدی، دستگاه های ورزشی را برای کمک به بیماران در انجام تمرینات اختراع کرد.


تاریخچه فیزیوتراپی در جهان

اعتقاد بر این است که پزشکانی مانند بقراط و بعدها جالینوس اولین پزشکان فیزیوتراپی بوده اند که از ماساژ، تکنیک های درمانی دستی و آب درمانی برای درمان مردم در سال 460 قبل از میلاد حمایت می کردند. پس از توسعه ارتوپدی در قرن هجدهم، ماشین هایی مانند Gymnasticon ساخته شد.

نحوه انجام فیزیوتراپی در خانه برای پاها ؟

برای راحتی به پشت روی یک تشک ورزشی دراز بکشید. زانوی پای آسیب ندیده خود را تا زاویه 90 درجه خم کنید در حالی که پای ضعیف تر را صاف و صاف روی تشک نگه دارید. به آرامی پای ضعیف خود را بلند کنید تا حدوداً 12 اینچ از سطح زمین بلند شود. 5 ثانیه نگه دارید.

تمرینات فیزیوتراپی برای زانو

بلند کردن ساق پا صاف به پشت دراز بکشید، یک زانو را خم کنید و پای خود را صاف روی زمین بگذارید. · 2. پل. با هر دو زانو به پشت دراز بکشید

لیست تمرینات فیزیوتراپی

اینها عبارتند از: اسکوات: 3 ست با 10 تکرار. لانژ: 3 ست با هر تکرار 10 تکرار. اسکات با تپانچه مربع یا تک پا: 3 ست با 10 تکرار در هر طرف. صبح بخیر: 3 ست با هر تکرار 10 تکرار. هر ضربات: 3 ست با 10 تکرار در هر طرف. لانژهای جانبی: 3 ست با 10 تکرار در هر طرف.

فیزیوتراپی برای شکستگی پا

فیزیوتراپی برای شکستگی های پا به ویژه برای کمک به بهبود استخوان مهم است. این تمرینات را هدف قرار می دهد تا به کاهش آتروفی عضلانی، تورم، کاهش خطر DVT و بازگرداندن شما به چیزهایی که دوست دارید کمک کند. فقط استخوان نیست که باید التیام یابد.

چگونه پاها را عضله کنیم؟

10 تمرین برای تقویت پاها اسکوات. اسکات یکی از بهترین تمرینات برای تقویت پاها است. لانگز. لانژ روی ران ها، باسن و شکم شما کار می کند. لیفت پا پلانک. پلانک های منظم قسمت بالایی بدن، هسته و باسن را هدف قرار می دهند. ددلیفت تک پا. تاک زانو توپی پایدار. پله‌آپ‌ها 7. جعبه پرش. اسکیت باز می پرد.

چگونه ماهیچه های پا را کاهش دهیم؟

نوع مناسب کاردیو را انجام دهید – بیشتر تمرینات هوازی با شدت کم تا متوسط مانند راه رفتن ناشتا را انجام دهید. این نوع تمرینات هوازی کلید دستیابی به پاهای باریک است. با کمبود کالری خفیف بخورید و از یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات پیروی کنید – اگر می خواهید چربی ماهیچه ها و بدن را کاهش دهید، باید کمی در کمبود کالری بمانید و یک رژیم کم کربوهیدرات بخورید.

فیزیوتراپی کجا می تواند کار کند؟

می توانید فرصت های تجربه کاری را در بیمارستان ها، مراکز فیزیوتراپی، کلینیک های ورزشی، باشگاه های فوتبال، مدارس ویژه و خانه های سالمندان پیدا کنید.

آیا می توانم بعد از فیزیوتراپی تمرین کنم؟

اگر همچنان درد یا خستگی را تجربه می‌کنید، ورزش پس از فیزیوتراپی می‌تواند طاقت‌فرسا یا حتی غیرممکن به نظر برسد، اما ادامه دادن به تقویت بدن‌تان تضمین می‌کند که در مسیر بهبودی کامل به پیشرفت ادامه می‌دهید.

درمان بعد از جراحی پا

فیزیوتراپی به بیماران این امکان را می دهد که سریعتر بهبود یابند و تحرک خود را به سرعت پس از جراحی به دست آورند و همچنین تضمین می کند که هر گونه تعمیر یا جایگزینی انجام شده در حین جراحی به درستی بهبود می یابد. بسیاری از بیماران فیزیوتراپی را برای کنترل درد به عنوان راهی برای اجتناب از داروهای مخدر ترجیح می دهند.

چه مدت بعد از فیزیو می توانم ورزش کنم؟

الف. بسیاری از درمانگران به مراجعان توصیه می کنند که حداقل تا 24 ساعت پس از جلسه تمرین بدنی از انجام ورزش های سنگین خودداری کنند. ورزش بعد از یک جلسه هر دو می تواند افزایش یابد

فیزیوتراپی برای پاها پس از سکته مغزی

تمرینات پا فیزیوتراپی برای بیماران سکته مغزی خم شدن مفصل ران با نگه داشتن. این تمرین پا برای بیمارانی که محدودیت حرکتی دارند عالی است زیرا می توانید با بازوهای خود به پای خود کمک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *