فیزیوتراپی میگرن

فیزیوتراپی می تواند شامل کشش و راهنمایی در مورد مکانیک بدن و همچنین وضعیت بدن باشد. این می تواند به افراد کمک کند تا سر و گردن خود را به روشی بهتر قرار دهند و تنش و موقعیت های عجیب و غریب را به حداقل برسانند. به نوبه خود، ماهیچه‌ها آنقدر کشیده یا منقبض نیستند که به طور بالقوه به کاهش علائم میگرن کمک می‌کند.

آیا فیزیوتراپی باعث تسکین سردرد می شود؟

بله کاملا! در واقع فیزیوتراپی یکی از موثرترین درمان ها برای سردرد و میگرن است. سردرد زمانی رخ می دهد که درد از ساختارهای گردن شما به دنبال آسیب ناشی از استفاده طولانی مدت، وضعیت نامناسب یا آسیب تروماتیک ارجاع می شود.

 

مزایای فیزیوتراپی برای میگرن

مزایای فیزیوتراپی برای میگرن تکنیک های فیزیوتراپی ممکن است: مشکلات اسکلتی عضلانی مرتبط با میگرن را درمان کند. کمک به کاهش علائم دهلیزی (مانند سرگیجه،از دست دادن تعادل، و حساسیت به حرکت) بهبود اختلال کنترل وضعیتی.

تمرینات فیزیوتراپی میگرن

چگونه: با صاف ایستادن شروع کنید. سر خود را به سمت راست بچرخانید و به شانه راست خود نگاه کنید تا زمانی که دیگر نتوانید این وضعیت را به مدت 10 ثانیه نگه دارید. به حالت رو به جلو برگردید سپس در سمت چپ این کار را تکرار کنید. این دنباله را 3 بار از هر طرف تکرار کنید.

آیا فیزیوتراپیست می تواند به سردرد کمک کند؟

فیزیوتراپی می تواند به سردرد کمک کند! نشان داده شده است که درمان سفتی و تنش در مفاصل و عضلات به میگرن و سردردهای تنشی کمک می کند و نیاز به دارو را کاهش می دهد. اگر سردرد شما از گردن شما سرچشمه می گیرد (سردردهای سرویکوژنیک)، اینجاست که فیزیوتراپی واقعاً می تواند برتر باشد.

طب سوزنی برای بهبود میگرن

سوزن اعصاب را تحریک می کند تا هورمون هایی مانند اندورفین ترشح کنند که باعث واکنش بدن شما می شود. این تحریک سیستم ایمنی و گردش خون همان چیزی است که طرفداران طب سوزنی ادعا می کنند میگرن و سردردهای تنشی را تسکین می دهد.


آیا فیزیوتراپی می تواند به میگرن کمک کند؟

اما برخلاف این داروها، فیزیوتراپی بر درمان عضلات و مفاصل خارج از مغز و نخاع تمرکز دارد. تکنیک های فیزیوتراپی می تواند به کاهش موقت درد شما در طول حمله میگرن کمک کند. این تکنیک ها به ویژه در صورتی مفید هستند که از آنها در شروع میگرن استفاده کنید.

آیا فیزیوتراپی می تواند به سردرد کمک کند؟

فیزیوتراپی به عنوان یک درمان ایمن و موثر برای بیماران مبتلا به سردرد سرویکوژنیک (سردرد ناشی از اختلالات گردن) شناخته شده است و اغلب برای بیمارانی که سردرد تنشی تشخیص داده می شود نیز موثر است.

فیزیوتراپی برای میگرن همی پلژیک

فیزیوتراپی برای مبتلایان به میگرن همی پلژیک، ساقه مغز و یا دهلیزی بسیار سودمند است. تحقیقات همچنین نشان داده است که فیزیوتراپی می تواند از نظر آماری شدت، دفعات و طول مدت انواع خاصی از میگرن را کاهش دهد.

 

میگرن بعد از فعالیت بدنی

هنگامی که ورزش می کنید یا از نظر بدنی به خود فشار می آورید، عضلات سر، گردن و پوست سر به خون بیشتری برای گردش نیاز دارند. این امر باعث گشاد شدن رگ‌های خونی می‌شود که می‌تواند منجر به حالتی به نام سردرد ناشی از فعالیت شود.

درباره فیزیوتراپی درمان میگرن

فیزیوتراپی می تواند شامل کشش و راهنمایی در مورد مکانیک بدن و همچنین وضعیت بدن باشد. این می تواند به افراد کمک کند تا سر و گردن خود را به روشی بهتر قرار دهند و تنش و موقعیت های عجیب و غریب را به حداقل برسانند. به نوبه خود، ماهیچه‌ها آنقدر منقبض یا منقبض نیستند و به طور بالقوه به کاهش علائم میگرن کمک می‌کنند.

 

فیزیوتراپی برای سردرد چیست؟

وضعیت سر رو به جلو می تواند باعث سفتی و عدم تعادل عضلانی شود که می تواند به سردرد شما کمک کند، بنابراین فیزیوتراپی می تواند به درمان و پیشگیری از سردردهای تنشی با موارد زیر کمک کند: رفع این عدم تعادل وضعیتی. ارائه یک برنامه تقویتی برای عضلات ضعیفتر. ارائه کشش برای عضلات سفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *