فیزیوتراپی درد عضلانی

یک فیزیوتراپیست از تکنیک های عملی برای حفظ دامنه حرکتی مفصل استفاده می کند. در ابتدا تمرینات ساده دامنه حرکتی برای حفظ تحرک در ناحیه آسیب دیده انجام می شود. پس از درمان حاد آسیب مانند عصا، بریس یا مداخلات تسکین درد نیز انجام می شود.

درباره فیزیوتراپی برای درد عضلانی

فیزیوتراپیست ها از طریق حرکت و ورزش، درمان دستی، آموزش و مشاوره به افراد آسیب دیده، بیماری یا ناتوانی کمک می کنند. آنها سلامتی را برای افراد در هر سنی حفظ می کنند، به بیماران کمک می کنند تا درد را مدیریت کنند و از بیماری جلوگیری کنند.

فیزیوتراپی برای درد عضله دست

یک مشت بزنید، یک دست خود را با انگشتان صاف و نزدیک به هم بیرون بکشید. حالا به آرامی یک مشت بسازید. شست باید خارج از انگشتان شما باشد. انگشتان خود را فشار ندهید. به آرامی مشت خود را باز کنید تا انگشتانتان دوباره صاف شوند. این تمرین را 10 بار با یک دست و سپس با دست دیگر انجام دهید.

آیا فیزیوتراپی می تواند به درد عضلانی کمک کند؟

فیزیوتراپی می تواند درمان موثری برای دردهای عضلانی باشد. پس از تعیین علت ناراحتی بیمار، فیزیوتراپیست ممکن است از روش های زیر برای درمان درد عضلات استفاده کند: 1) سونوگرافی – متفاوت از سونوگرافی تشخیصی، سونوگرافی که توسط فیزیوتراپیست ها استفاده می شود، بافت های نرم را گرم می کند.

تاریخچه فیزیوتراپی

تاریخچه فیزیوتراپی. اعتقاد بر این است که علم فیزیوتراپی در اوایل 400 سال قبل از میلاد توسط پزشکان بقراط و جالینوس انجام شده است زیرا آنها از تکنیک های درمانی دستی، ماساژ و روش های آب درمانی در درمان بیماران خود حمایت می کردند.

نکات فیزیوتراپی برای درد عضلانی

فیزیوتراپیست مراحل زیر را برای جلوگیری از بروز کشیدگی عضلانی تجویز می کند: تمرینات مناسب گرم کردن و خنک کردن.

نقش فیزیوتراپی برای درد عضلانی

شاید یکی از مهم‌ترین و مفیدترین بخش‌های فیزیوتراپی، تمرین‌های تقویتی مرتبط با آسیب باشد که به شما اطمینان می‌دهد که قدرت را در نواحی اطراف آسیب حفظ کرده و قدرت عضله درگیر را با خیال راحت به دست آورید. تمرینات قدرتی با التیام عضله آسیب دیده با دقت پیشرفت می کنند.

نقش فیزیوتراپی در اختلالات اسکلتی عضلانی

فیزیوتراپی به بازگرداندن حرکت و عملکرد تا حد امکان به حالت طبیعی کمک می کند، زمانی که فردی تحت تأثیر آسیب، بیماری یا ناتوانی رشدی یا دیگر قرار می گیرد. همه این موارد توسط فیزیوتراپیست عضلانی اسکلتی در هنگام تهیه طرح درمانی مورد توجه قرار می گیرد.

نقش فیزیوتراپی در مدیریت درد

درمان فیزیوتراپی برای تسکین درد شما ممکن است شامل ماساژ بافت نرم و کشش برای از بین بردن تنش و اسپاسم، تحرک مفصل، طب سوزنی، الکتروتراپی، ورزش اصلاحی، آگاهی از وضعیت بدنی و مشاوره در مورد چگونگی غلبه بر درد در فعالیت های روزانه باشد.

مزایای فیزیوتراپی برای درد عضلانی

مزایای فیزیوتراپی تسکین درد موثر. بسیاری از ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام با افزایش سن دچار درد در مفاصل و ماهیچه های سایش شده می شوند و این نواحی مشکل ساز می توانند باعث آسیب ها و مشکلات مکرر شوند. انعطاف پذیری و تحرک بهتر بازیابی آسیب.

مشکلات فیزیوتراپی برای درد عضلانی

برخی از رایج ترین درمان هایی که می توان انتظار داشت عبارتند از: تحرک مفصل و بافت های نرم اطراف.
درد عضلانی بعد از فیزیوتراپی ناراحتی و درد قابل انتظار است، زیرا فیزیوتراپی برای اثربخشی باید بدن شما را تمرین دهد. این همان اصل است که در هنگام ایجاد قدرت از طریق ورزش یا ورزش اعمال می شود. ماهیچه ها باید مقدار مشخصی استرس را تجربه کنند که می تواند منجر به تحریک و درد شود.

ورزش کشش عضلانی

رویکرد اولیه فیزیوتراپی کشیدگی عضلانی به مدت زمان پس از آسیب که به دنبال درمان هستید بستگی دارد. خط دفاعی بلافصل بلافاصله بعد از کشیدگی عضله باید اعمال یخ و فشرده سازی باشد و به دنبال آن استراحت و بالا بردن عضله آسیب دیده باشد.

درمان فشار عضلانی

بسته به شدت آسیب، فیزیوتراپیست شما می‌تواند برنامه‌ای را برای شروع بارگذاری و ترمیم آرام بافت‌های آسیب‌دیده و بازیابی قدرت در عضله در حد توان ایجاد کند. آنها همچنین می توانند از تکنیک هایی مانند ماساژ بافت نرم و سوزن خشک برای کاهش درد و بهبود عملکرد عضلات استفاده کنند.

علائم کشیدگی عضلانی

علائم و نشانه ها تورم، کبودی یا قرمزی ناشی از آسیب. درد در هنگام استراحت. عدم توانایی در استفاده از ماهیچه به هیچ وجه. ضعف عضله یا تاندون ها.

چگونه بازیابی فشار عضلانی را تسریع کنیم؟

مخصوصاً برای آسیب‌های عضلانی، فیزیوتراپیست‌ها ممکن است از طیف وسیعی از تکنیک‌های درمانی از جمله، اما نه محدود به موارد زیر استفاده کنند: یخ وگرما. آزادسازی بافت نرم. تحرک و تمرینات کششی به کمک درمانگر. تمرین‌های تقویتی به کمک درمانگر. حرکت‌های مفصلی .

کشیدگی عضلات بازو

کشیدگی عضلانی زمانی اتفاق می‌افتد که فیبرهای عضلانی نمی‌توانند با نیازهای ناشی از ورزش بیش از حد مقابله کنند و منجر به پارگی فیبرها می‌شود.

فیزیو برای عضلات کشیده شده خوب است

ترکیب تمرینات برای بازگرداندن تحرک و بازیابی قدرت و عملکرد زودتر به فعالیت ها و کار قبلی شما برمی گردد و همچنین به جلوگیری از آسیب های بعدی کمک می کند.

آیا درد فیزیوتراپی طبیعی است؟

جواب کوتاه، نه است. فیزیوتراپی نباید دردناک باشد. احساس تردید یا حتی عصبی بودن در مورد فیزیوتراپی غیرعادی نیست. به هر حال، یک غریبه کاملاً نزدیک است که شروع به زدن به قسمتی از بدن شما کند که از قبل باعث درد و ناراحتی شما شده است.

آیا فیزیوتراپی می تواند درد را افزایش دهد؟

فیزیوتراپی درد را در درازمدت کاهش می‌دهد در حالی که بسیاری از بیماران فیزیوتراپی را فرآیندی می‌دانند که درد را افزایش می‌دهد (در صورتی که فیزیوتراپیست‌ها گاهی به شوخی بیماران را شکنجه می‌دهند)، واقعیت این است که هدف فیزیوتراپی کاهش درد است نه افزایش.

آیا فیزیوتراپی می تواند به سفت شدن عضلات کمک کند؟

فیزیوتراپی می تواند به تسکین درد ناشی از سفت شدن عضلات و بازیابی عملکرد کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفتی عضلانی، با پراکسیس فیزیوتراپی تماس بگیرید یا امروز یک قرار ملاقات آنلاین تعیین کنید.

اگر فیزیوتراپی درد داشته باشد چه؟

درمانگر شما ممکن است به شما پیشنهاد کند که بعد از درمان، عضلات خود را یخ بزنید تا برخی از علائمی که ممکن است رخ دهند کاهش دهند. اگر فکر می کنید بیش از حد انتظار درد عضلانی را تجربه می کنید، یا اگر درد خود را شدید می دانید، باید با فیزیوتراپیست خود صحبت کنید تا بتواند درمان شما را بر این اساس اصلاح کند.

چرا بعد از فیزیوتراپی درد دارم؟

ناراحتی و درد بخشی از روند بهبودی است. ناراحتی و درد باید مورد انتظار باشد، زیرا فیزیوتراپی برای اثربخشی باید بدن شما را آموزش دهد. این همان اصلی است که هنگام تقویت قدرت از طریق ورزش یا ورزش اعمال می شود.

در مورد فیزیو برای شانه دردناک

فیزیوتراپی می تواند با کاهش درد، کشش و تحرک ملایم برخی از بافت های اطراف مفصل و کمک به شما در انجام برخی تمرینات کمک کند. فیزیوتراپیست شما همچنین ممکن است از طب سوزنی و تکنیک های تخصصی نوار چسب برای کاهش درد و حمایت از عضلات ظریف اطراف شانه و گردن استفاده کند.

در مورد فیزیوتراپی برای درد عضلات دست

فیزیوتراپی به کاهش تورم و التهاب در عصب و تاندون و همچنین درمان علائم بیشتر در بازو و گردن با استفاده از ترکیبی از درمان‌های دستی، طب سوزنی، نوار چسب و ورزش کمک می‌کند.