فیزیوتراپی بیماری ام اس

یک فیزیوتراپیست با افراد مبتلا به ام اس کار می کند تا مشکلات فیزیکی را ارزیابی کند و به بهبود حرکت و سایر عملکردهای بدن کمک کند. ورزش یکی از راه های کلیدی برای انجام این کار است. فیزیوتراپی می تواند به شما کمک کند تا تمریناتی را پیدا کنید که نیازها و توانایی های خاص شما را برآورده می کند.

ام اس در فیزیوتراپی

مقاطع کارشناسی ارشد در فیزیوتراپی، فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی را با مهارت های برنامه ریزی و اجرای دوره های درمانی برای رفع اختلال عملکرد فیزیکی، تسکین درد و جلوگیری از ناتوانی بیشتر مجهز می کند. تخصص های مرتبط در مقطع کارشناسی ارشد شامل فیزیوتراپی دستکاری و فیزیوتراپی ورزشی است. فیزیوتراپی برای ام اس شامل تمریناتی برای تقویت عضلات و بهبود راه رفتن (نحوه راه رفتن) و تعادل و هماهنگی شما است. همچنین شامل حرکات کششی برای کمک به حفظ تحرک و جلوگیری از اسپاسم عضلانی است. فیزیوتراپی همچنین می تواند شامل آموزش نحوه استفاده از وسایل کمک حرکتی مانند عصا، واکر یا ویلچر باشد.


فیزیوتراپیست ام اس

یک بررسی سیستماتیک و متاآنالیز ترکیب آب درمانی با فیزیوتراپی معمولی را برای بیماران ام اس توصیه می کند. تمرینات تعادلی خاص می تواند درمان: ام اس یک بیماری ناهمگن است. به هر درمان «موثر» پاسخ‌دهنده و غیرپاسخ‌دهنده وجود خواهد داشت. موارد اولیه در ام اس پیشرونده: مکانیسم های پیشرونده ام اس شامل مواردی است که وابسته به ایمنی و مستقل از ایمنی هستند. در ام اس عودکننده ایمنی: ام اس عودکننده توسط سلول های ایمنی که به CNS مهاجرت می کنند هدایت می شود. درمان‌های متعددی برای تأثیرگذاری سلول‌های B نشان داده شده است

تاریخچه فیزیوتراپی در جهان

اعتقاد بر این است که پزشکانی مانند بقراط و بعدها جالینوس اولین پزشکان فیزیوتراپی بوده اند که از ماساژ، تکنیک های درمانی دستی و آب درمانی برای درمان مردم در سال 460 قبل از میلاد حمایت می کردند.

چرا فیزیوتراپی می تواند برای ام اس مفید باشد؟

فیزیوتراپی برای ام اس شامل تمریناتی برای تقویت عضلات و بهبود راه رفتن (نحوه راه رفتن) و تعادل و هماهنگی شما است. همچنین شامل حرکات کششی برای کمک به حفظ تحرک و جلوگیری از اسپاسم عضلانی است.

آیا بیماران ام اس باید ورزش کنند

افراد مبتلا به ام اس می توانند حداقل سه روز در هفته از حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی بهره مند شوند. برای افراد مبتلا به ام اس، ورزش بیش از حد تهاجمی می تواند باعث خستگی و آسیب شدید شود و علائم را تشدید کند.

آیا فیزیوتراپی برای ام اس خوب است؟

فیزیوتراپیست ها نقش مهمی در مدیریت ام اس در طول دوره بیماری ایفا می کنند – در تشخیص، در حین و بعد از عود، در طول دوره های پیشرفت و همچنین دوره های ثبات، و زمانی که بیماری پیشرفته تر می شود.

در مورد ام اس در فیزیوتراپی در ایالات متحده

کارشناسی ارشد در فیزیوتراپی در ایالات متحده فرصت های شغلی مفیدی را ارائه می دهد زیرا این کشور شاهد تقاضای بالایی برای فیزیوتراپیست های ماهر است. فیزیوتراپی یکی از سریع‌ترین شاخه‌های دارویی در کشور است.

 

در مورد آیا فیزیوتراپی به ام اس کمک می کند؟

فیزیوتراپی می تواند نقش مهمی در کمک به افراد مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس در مدیریت این بیماری داشته باشد. مزایای آن شامل تقویت بدن، جلوگیری از بدتر شدن علائم و کمک به فرد برای بازیابی عملکرد از دست رفته است.

فیزیوتراپی کجا می تواند کار کند؟

فیزیوتراپیست ها اغلب به عنوان بخشی از یک تیم چند رشته ای در زمینه های مختلف پزشکی و تنظیمات، از جمله: بیمارستان ها، مراکز بهداشتی اجتماعی یا کلینیک ها، برخی از جراحی های پزشک عمومی، برخی از تیم های ورزشی، باشگاه ها، موسسات خیریه و محل های کار کار می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *