فیزیوتراپی درد پاشنه پا

درد پاشنه پا می‌تواند در تحرک فرد اختلال ایجاد کند و موجب بروز درد زیادی ‌شود. دلایل متعددی برای بروز درد پاشنه پا وجود دارد. برخی از صدمات نیازمند مراقبت‌های پزشکی هستند و این در حالی است که برخی دیگر از انواع آسیب‌دیدگی‌ها با انجام درمان‌های خانگی برطرف می‌شوند. سن عامل مهمی در بروز درد پاشنه پا است؛ اما با تشخیص زودهنگام علائم و انجام درمان‌های خانگی ساده می‌توان از ایجاد شدن درد پاشنه پا جلوگیری نمود

 

چگونه فیزیوتراپی می تواند به درد پاشنه پا کمک کند؟

.ماساژ کف پا · 2. بالا بردن پاشنه پا · 3. وارونگی مچ پا نشسته روی زمین با مقاومت · 4. اسکرانچ حوله ای روی پا · 5. کشش فاشیای کف پا نشسته.

مداخله زودهنگام برای کاهش درد و التهاب · بازیابی طول طبیعی عضلات ساق پا و پا.

تمرین برای درد کف پا و درد پاشنه

1. ماساژ فاشیای کف پا · 2. بالا بردن پاشنه پا · 3. وارونگی مچ پا نشسته روی زمین با مقاومت · 4. انگشت نشسته


برای درد پاشنه چه باید کرد؟

چگونه درد پاشنه پا را تسکین دهید خودتان استراحت کنید و در صورت امکان پاشنه خود را بالا بیاورید. یک کیسه یخ (یا کیسه نخود فرنگی یخ زده) را در یک حوله روی پاشنه خود قرار دهید تا حداکثر 20 دقیقه هر 2 تا 3 ساعت. کفش های راحت و پهن با پاشنه کم بپوشید. و کفی نرم. از کفی های نرم یا پدهای پاشنه در کفش های خود استفاده کنید.

آیا یک فیزیو می تواند به درد پاشنه پا کمک کند؟

خواه صبح‌ها با درد پاشنه پا، ورم کف پا، درد شدید در پاها، درد پا یا درد پاها باشد، متخصصین پا و فیزیوتراپیست‌ها هر دو به شما کمک می‌کنند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشید.

انواع فیزیوتراپی برای درد پاشنه پا:

در اینجا شش تمرین از فیزیوتراپیست ها آورده شده است که می توانید آنها را در خانه امتحان کنید.

  • ماساژ کف پا توجه: در طول این تمرین نباید درد داشته باشید. …
  • بالا بردن پاشنه
  • وارونگی مچ پا نشسته روی زمین با مقاومت. …
  • اسکرانچ حوله ای برای انگشت پا نشسته
  • کشش فاشیای پلانتار نشسته
  • کشش دیواری ساق پا

نقش فیزیوتراپی برای درد پاشنه پا

درمان در ابتدا بر به حداقل رساندن درد در این ناحیه تمرکز دارد و در عین حال به آرامی عملکرد طبیعی را از طریق تمرینات بارگذاری کنترل شده تاندون بازیابی می کند. شوک ویو تراپی همچنین در درمان تاندونوپاتی آشیل مزمن موثر بوده است


آیا فیزیو می تواند به درد پاشنه پا کمک کند؟

ثابت شده است که فیزیوتراپی در درمان فاشیای کف پا بسیار موثر است. درمان فاشیای کف پا مشابه درمان درد تاندون است. این شامل مدیریت علائم اولیه و به دنبال آن بارگذاری تدریجی بافت نرم برای تقویت تقویت به منظور جلوگیری از عود مجدد است.

چه نوع فیزیوتراپی برای فاشیای کف پا باشد؟

درمان شما ممکن است شامل موارد زیر باشد: ارزیابی راه رفتن شما (نحوه راه رفتن) و اینکه چگونه این ممکن است بر علائم شما تأثیر بگذارد. تمرینات کششی برای بهبود انعطاف پذیری مچ پا و فاسیای کف پا. تمرینات تقویتی برای بهبود قدرت عضلات حمایت کننده.

تمرینات فاشیای کف پا

رو به روی دیوار به اندازه بازو ایستاده و دستان خود را صاف روی دیوار قرار دهید. هر دو پا را صاف روی زمین نگه دارید، یک پا را مستقیماً به سمت عقب دراز کنید، پای جلوی خود را خم کنید تا جایی که کشش را در ساق پای عقب خود احساس کنید. 20 ثانیه نگه دارید و سه بار برای هر دو پا تکرار کنید. این تمرین را یک بار در روز انجام دهید.

درد پاشنه – فیزیوپدی

بیشتر با درد پاشنه کف پا مرتبط با عصب همراه است. بیماران صبح پس از بلند شدن از تخت درد شدید را گزارش می کنند. اگر درد به دلیل فشرده سازی عصبی باشد، با حرکت و حرکت کاهش می یابد. با این حال، اگر درد ناشی از فاشیای کف پا باشد، این درد بدتر می شود.

چه تمریناتی برای خار پاشنه پا

تمرینات خم شدن پا انجام این کشش ساده به ویژه هنگامی که از خواب بیدار می شوید و در رختخواب نشسته اید، مفید است. کشش ساق پا روی یک پله. این تمرین کشش عمیقی را برای ساق پا ایجاد می کند. گرفتن حوله پا. کشش دیواره گوساله. کشش ساق پا اسکات دیواری.

برای درد پاشنه کجا برویم؟

اگر درد شدیدی در پایین پاشنه پا دارید، باید به متخصص پا مراجعه کنید. ممکن است زمانی که برای اولین بار صبح از خواب بیدار می شوید یا بعد از مدتی عدم تحرک از روی صندلی بلند می شوید، شدیدتر باشد.

آیا فیزیوتراپی می تواند التهاب کف پا را درمان کند؟

اکثر بیماران با درمان های محافظه کارانه ارائه شده توسط فیزیوتراپیست ها با موفقیت بر فاسیای کف پا غلبه می کنند. هنگامی که بر شرایط آزاردهنده و دردناک غلبه می کنید، درمانگران Go Feet نیز می توانند به شما در جلوگیری از بازگشت آن کمک کنند.

راه رفتن با درد پاشنه خوب است؟

آیا پیاده روی برای درد پاشنه پا مفید است؟ بسته به شرایط خاص شما، پیاده روی ممکن است به درد پاشنه پا کمک کند یا آن را بدتر کند. اگر در حین راه رفتن درد شدیدی را تجربه می کنید، سعی کنید تا حد امکان استراحت کنید تا درد کاهش یابد.

در مورد اینکه چگونه فیزیوتراپی می تواند به التهاب کف پا کمک کند

فیزیوتراپیست ها به افرادی که دچار التهاب کف پا هستند کمک می کنند تا درد خود را کاهش دهند و توانایی راه رفتن خود را بازیابی کنند. فیزیوتراپیست ها متخصص حرکت هستند. آنها کیفیت زندگی را از طریق مراقبت عملی، آموزش بیمار و حرکات تجویز شده بهبود می بخشند. شما می توانید برای ارزیابی مستقیماً با فیزیوتراپیست تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *