فیزیوتراپی افتادگی پا

تمرینات قطره پا کشش حوله. روی زمین بنشینید و هر دو پا را مستقیماً در مقابل خود قرار دهید. سنگ پا تا پاشنه. در مقابل یک میز، صندلی، دیوار یا یک جسم محکم دیگر که می توانید برای حمایت از آن بگیرید بایستید. روی یک صندلی بنشینید و هر دو پا را روی زمین قرار دهید. دورسی فلکشن مچ پا. پلانتار فلکشن. بالابر توپ.

بله، فیزیوتراپی قطره پا بسیار مفید است. فیزیوتراپی می تواند به حفظ دامنه حرکتی مفاصل مچ پا و زانو و همچنین حفظ تون عضلات ساق پا کمک کند. یک فیزیوتراپ همچنین می تواند آموزش راه رفتن را برای کمک به بیماران مبتلا به راه رفتن غیرطبیعی ارائه دهد تا به طور موثرتر راه بروند و ثبات را بهبود بخشند.

آیا فیزیوتراپی می تواند به افتادگی پا کمک کند؟

فیزیوتراپی. ورزش هایی که عضلات پای شما را تقویت می کند و به شما کمک می کند دامنه حرکتی زانو و مچ پا را حفظ کنید، ممکن است مشکلات راه رفتن مرتبط با افتادگی پا را بهبود بخشد. تمرینات کششی برای جلوگیری از سفتی پاشنه پا بسیار مهم است.

درمان افتادگی پا ممکن است شامل موارد زیر باشد:

بریس یا آتل. یک بریس روی مچ پا و پا یا آتل که در کفش شما قرار می گیرد می تواند به نگه داشتن پای شما در وضعیت طبیعی کمک کند. فیزیوتراپی. تحریک اعصاب. عمل جراحي.

مدیریت فیزیوتراپی افتادگی پا

تمرینات کششی یک درمان عالی برای افتادگی پا هستند. فیزیوتراپیست‌ها به بیماران توصیه می‌کنند که روی زمین بنشینند، حوله‌ای را در اطراف پا قرار دهند، هر دو انتهای آن را نگه دارند و به آرامی حوله را به سمت خود بکشند. این به کشش عضلات ساق پا و پا کمک می کند. سایر تمرینات شامل خم شدن ساق پا و فر کردن انگشتان پا است.

درمان فیزیوتراپی قطره پا

یک بریس روی مچ پا و پا یا آتل که در کفش شما قرار می گیرد می تواند به نگه داشتن پای شما در وضعیت طبیعی کمک کند. فیزیوتراپی. ورزش‌هایی که عضلات پا را تقویت می‌کنند و به شما کمک می‌کنند دامنه حرکتی زانو و مچ پا را حفظ کنید، ممکن است مشکلات راه رفتن مرتبط با افتادگی پا را بهبود بخشد.

انواع فیزیوتراپی برای افتادگی پا:

تمرینات قطره پا برای فیزیوتراپی در منزل

  • دورسی فلکشن مچ پا. این تمرین غیرفعال افتادن پا را در حالی شروع کنید که پای آسیب دیده هنوز روی پای دیگرتان ضربدری است. …
  • مچ پا اداکشن ربایش
  • کمک به بالا بردن انگشتان پا
  • بالا بردن انگشت پا “منفی”
  • پاشنه بلند می کند
  • انحراف مچ پا
  • وارونگی مچ پا
  • ایستادن تک پا

استفاده از فیزیوتراپی برای افتادگی پا

فیزیوتراپی برای افتادگی پا افزایش دامنه حرکتی طبیعی پا و مچ پا در حین راه رفتن. راه رفتن طبیعی را با استفاده از تمرینات عضلات پا و پا حفظ کنید. تعادل و وضعیت بدن را افزایش دهید. ترس و خطر افتادن را کاهش دهید. استقلال را ارتقا دهید. کیفیت زندگی را بهبود بخشید.

10 تمرین برای افتادن پا

تمرینات قطره پا برای درمان فیزیکی در خانه دورسی فلکشن مچ پا. این تمرین غیرفعال افتادن پا را در حالی شروع کنید که پای آسیب دیده هنوز روی پای دیگرتان ضربدری است. مچ پا اداکشن ربایش. کمک به بالا بردن انگشتان پا. بالا بردن انگشت پا “منفی” بلند کردن پاشنه پا. انحراف مچ پا. وارونگی مچ پا. ایستادن تک پا.

 

در مورد تمرینات برای افتادن پا بعد از سکته

یک نوار مقاومتی بردارید و آن را به یک صندلی ثابت یا پایه میز متصل کنید. حلقه باند را دور بالای پای آسیب دیده خود بپیچید. به آرامی انگشتان پا را به سمت خود بکشید و سپس به حالت اولیه خود بازگردید 10 بار تکرار کنید.

آیا فیزیو به افتادن پا کمک می کند؟

یک فیزیوتراپیست می تواند با تمرینات و روش های دیگر به درمان این بیماری کمک کند. هدف اصلی فیزیوتراپی برای افتادگی پا بهبود تحرک عملکردی مرتبط با راه رفتن است. این می تواند تضمین کند که شما می توانید با خیال راحت به اطراف بروید و ممکن است خطر سقوط شما را کاهش دهد.

چه مدت طول می کشد تا پس از افتادگی پا بهبود یابد؟

مدت زمان بهبودی پس از افتادگی پا می تواند بسته به علت خاص و شدت آسیب به اعصاب مرتبط متفاوت باشد. آسیب عصبی ممکن است فقط حدود 3 ماه طول بکشد تا بهبود یابد در حالی که از دست دادن نورون ناشی از ام اس ممکن است تا 12 ماه طول بکشد.

در مورد راه رفتن درمان خوب برای افتادگی پا است

هدف اصلی فیزیوتراپی برای افتادگی پا بهبود تحرک عملکردی مرتبط با راه رفتن است. این می تواند تضمین کند که شما می توانید با خیال راحت به اطراف بروید و ممکن است خطر سقوط شما را کاهش دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *