فیزیوتراپی برای التهاب تاندون آشیل

فیزیوتراپی برای التهاب تاندون آشیل فیزیوتراپیست انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد. آنها تمرینات انعطاف پذیری و کششی را برای کمک به بهبود تاندون و کاهش درد ارائه می دهند. با تمرینات تقویتی، می توانید قدرت را بازیابید و از آسیب های دیگری محافظت کنید.

تمرینات فیزیوتراپی برای درمان التهاب تاندون آشیل

زانوهای خود را صاف نگه دارید، در حالی که انگشت اول و دوم خود را بالا می آورید، هر دو پاشنه را در هوا بلند کنید. پای سالم خود را از روی زمین بلند کرده و به آرامی پاشنه دیگر خود را در مدت 2 تا 3 ثانیه به سمت پایین بیاورید. سه نوبت 10 الی 15 تای را دو بار در روز انجام دهید.

کارایی فیزیوتراپیست برای تاندونیت آشیل

فیزیوتراپیست یا کایروپراکتیک عضلات سفت شما را رها می کند و. متخصصان برای درمان از  طب سوزنی با سوزن خشک برای کاهش درد و بهبود تاندون یا برای شل شدن عضلات سفت استفاده میکنند.

آیا فیزیوتراپی به تاندونیت آشیل و التهاب آن کمک می کند؟

تاندون آشیل تاندون بزرگی است که ماهیچه های ساق پا را به استخوان پاشنه متصل میکند فیزیوتراپی در درمان تاندونیت آشیل نقش مهمی دارد. یک فیزیوتراپ انواع مختلفی از درمان را ارائه می دهد. آنها تمرینات انعطاف پذیری و کششی را برای کمک به بهبود تاندون و کاهش درد ارائه می دهند . فیزیوتراپیست ها به افراد مبتلا به تاندیوپاتی آشیل کمک می کنند تا درد ناحیه آسیب دیده را کاهش دهند و قدرت، انعطاف پذیری و تحرک تاندون آسیب دیده را بازگردانند و تورم را در صورت وجود از بین ببرند

انواع تمرینات فیزیوتراپی تاندونیت آشیل:

• انعطاف پذیری کششی
  • تمرینات مقاومتی سنگین

تمرینات فیزیوتراپی برای درمان التهاب تاندون آشیل

کشش کف پا در حالی که پاشنه پا روی زمین است، کمی زانو را روی پای دردناک خم کنید. وزن بدن خود را بدون اینکه پاشنه آسیب دیده خود را از روی زمین بلند کنید به سمت دیوار حرکت دهید. هنگامی که در قسمت پایین ساق پا احساس کشیدگی کردید توقف کنید و به مدت 30 ثانیه نگهدارید.

نقش فیزیوتراپی و مزایایی آن در بهبود تاندونیت آشیل

برای درمان تاندون آشیل، فیزیوتراپی می تواند درد شما را کاهش دهد. به شما کمک میکند تا به تدریج به فعالیت های عادی خود بازگردید. و باعث جلوگیری از آسیب های بعدی به تاندون میشود. برای ترمیم  پارگی تاندون آشیل، می توانید تمرینات توانبخشی بعد از جراحی را امتحان کنید. توانبخشی می تواند تاندون را تقویت کرده و به بهبود آن کمک کند.همچنین میتوانید تمرینات برای تقویت مچ پا و ساق پا را انجام دهید این تمرین باعث تحمل نیروی بیشتر میشود و خطر آسیب های بعدی را کاهش میدهد.

مراحل فیزیوتراپی برای ترمیم

• مراحل درمان‌های فیزیوتراپی
  • اولتراسوند برای افزایش قدرت تاندون بهبود یافته.
  • ماساژ بافت نرم و اصطکاک.
  •  تمرین‌های تقویتی برای ساق پا.
  •  حرکت مفاصل پا و مچ پا و زانو.
  •  تمرین‌های حس عمقی (مفاصل).
  •  بازیابی تعادل

ماساژ برای بهبود تاندونیت آشیل

روزانه 10 دقیقه تاندون را با انگشتان خود به جلو و عقب ماساژ دهید. از سر خوردن روی پوست خودداری کنید. کشش ماهیچه ساق پا بهتر است کشش باید با درد انجام شود

تمرینات تاندونیت آشیل

در حالت تکیه گاه بایستید، پاها را صاف روی زمین بگذارید، به آرامی پاشنه های خود را از روی زمین بلند کنید و به مدت 2 ثانیه نگه دارید، به آرامی به سمت زمین پایین بیایید. 10 بار تکرار کنید، 1 دقیقه استراحت کنید و 3 بار تکرار کنید. این به این معنی است که عضلات خود را در حالی که طول می‌کشند ورزش میدهید، این به تقویت تاندون آشیل و عضلات ساق پا کمک می‌کند.

مواردی که در توانبخشی تاندینوپاتی آشیل باید رعایت کنیم

درمان دو هدف دارد: کاهش التهاب و اجازه دادن به بهبودی تاندون. وقتی تاندون آشیل دردناک و متورم است، باید به آن استراحت دهید. از دویدن و پرش خودداری کنید. برای کمک به کاهش فشار روی تاندون آشیل می‌توانید از لیفت پاشنه در کفش خود استفاده کنید.

درمان تاندون پاتی آشیل

• درمان‌هایی که به تاندون‌پاتی آشیل کمک می‌کنند
  • درج‌های پاشنه – شاک ویو تراپی
  • این روش درمانی موثر برای تاندونوپاتی مزمن است.

تمرین برای بهبود تاندونوز آشیل

برای شروع روی هر دو پا بایستید، هر دو پاشنه خود را بالا بیاورید تا زمانی که روی توپ های پای خود قرار بگیرید. پای آسیب دیده را از روی زمین بردارید و آن وضعیت پاشنه بلند پای آسیب دیده را به مدت 45 ثانیه نگه دارید. این کار را 5 بار تکرار کنید. بین هر تکرار 2 دقیقه استراحت کنید.

در مورد آنچه فیزیوتراپی برای تاندونیت آشیل انجام می دهد

فیزیوتراپیست ها به افراد مبتلا به تاندون پاتی آشیل کمک می کنند تا درد ناحیه آسیب دیده را کاهش دهند و قدرت، انعطاف پذیری و تحرک را به تاندون آسیب دیده بازگردانند و تورم را در صورت وجود از بین ببرند

بهترین فیزیوتراپی برای تاندونیت آشیل چیست؟

ورزش ملایم. بارگذاری تاندون (اعمال وزن یا مقاومت به آن) از طریق ورزش برای بهبودی از تاندونوپاتی آشیل مفید است. می توانید با انجام تمرینات تقویتی ملایم در حالت نشسته (مثلاً فشار دادن و کشیدن نوار مقاومتی با پا) شروع کنید.

چگونه تاندونیت آشیل را توانبخشی کنیم؟

روی صندلی بنشینید و پای آسیب دیده خود را به گونه ای دراز کنید که پاشنه پا روی زمین باشد. با دست خود را به سمت پایین دراز کرده و انگشت شست پا را به سمت بالا و عقب بکشید. به سمت مچ پا بکشید و از زمین فاصله بگیرید. این کار را حداقل 15 تا 30 ثانیه نگه دارید.

تمریناتی که باید در خانه برای بهبود تاندونیت آشیل انجام داد چیست؟

تمرینات خانگی – فیزیوتراپیست شما یک برنامه تمرینی مبتنی به شما ارائه می‌دهد. این امر استحکام تاندون و توانایی آن را بیشتر میکند و باعث بهبود سریع میشود.

فیزیوتراپی پس از پارگی تاندون آشیل

اهداف فیزیوتراپی پس از پارگی تاندون آشیل، بازگرداندن دامنه طبیعی حرکت (ROM) و قدرت به پا و مچ پا و بهبود تحرک کلی عملکردی بدون درد شما است. درمانگر شما ممکن است از روش ها و تمرینات مختلفی برای کمک به دستیابی به آن اهداف استفاده کند.

چه نوع فیزیوتراپی برای تاندونیت آشیل خوب است؟

تکنیک‌های خودکششی و درمان دستی (ماساژ و حرکت) در قسمت پایین تنه برای کمک به بازیابی و عادی‌سازی حرکت در پا، مچ پا، زانو و لگن می‌تواند این تنش را کاهش داده و دامنه کامل حرکت را بازیابی کند.

آیا فیزیوتراپی به تاندونیت آشیل کمک می کند؟

فیزیوتراپی در درمان تاندونیت آشیل ضروری است. در ابتدا، فیزیوتراپیست شما می تواند آسیب شما را تشخیص دهد و یک برنامه درمانی را تعیین کند. درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد: آب درمانی.

فیزیوتراپی برای التهاب تاندون آشیل چیست؟

درمان تاندونیت آشیل با تمرینات فیزیوتراپی “Eccentric”، که باعث ایجاد تنش در حالی که عضله کشیده شده است، به بازیابی انعطاف پذیری بدون درد ساق پا کمک می کند. اولتراسوند، یخ و تحریک الکتریکی درد را تسکین می دهد در حالی که ورزش باعث بهبود می شود.

آیا فیزیوتراپی برای تاندونیت آشیل موثر است؟

فیزیوتراپی با پرداختن به مسائلی مانند درد یا تورم ناحیه آسیب‌دیده و هرگونه فقدان قدرت، انعطاف‌پذیری یا کنترل بدن، از تاندون آشیل را بهبود می‌بخشد.

طول درمان فیزیوتراپی برای پارگی تاندون آشیل چقدر است؟

بین 3 تا 6 ماه، فیزیوتراپ به تقویت و تثبیت پا کمک می کند. بیشتر تمرین‌ها شامل راه رفتن روی تردمیل، دستگاه‌های بیضوی و حرکات ورزشی خاص است.

آیا فیزیوتراپی می تواند تاندونیت آشیل را بدتر کند؟

آسوشیتدپرس · فیزیوتراپی با پرداختن به مسائلی مانند درد یا تورم ناحیه آسیب‌دیده آن را بهبود میبخشد.

فیزیوتراپی پس از افزایش طول تاندون آشیل

جراحی افزایش طول آشیل اغلب به یک دوره توانبخشی پس از جراحی نیاز دارد. فیزیوتراپی بخش مهمی از توانبخشی است و مزایای متعددی دارد از جمله: افزایش دامنه حرکتی در تاندون آشیل. تقویت تاندون آشیل.

در مورد فیزیوتراپی برای ترمیم تاندون آشیل

ممکن است برای پارگی تاندون آشیل از فیزیوتراپی بهره مند شوید. اهداف فیزیوتراپی پس از پارگی تاندون آشیل، بازگرداندن دامنه طبیعی حرکت (ROM) و قدرت به پا و مچ پا و بهبود تحرک کلی عملکردی بدون درد شما است.

شوک درمانی برای التهاب تاندون آشیل چیست؟

شوک تراپی از امواج صوتی که مستقیماً محل آسیب، برای تسکین درد و بهبود جریان خون استفاده می‌کند که باعث تسریع بهبودی می‌شود. شاک ویو تراپی با اجازه دادن به امواج صوتی مانند اولتراسوند به پوست نفوذ می کند.