فیزیوتراپی انواع بورسیت

فیزیوتراپی برای بورسیت خوب است زیرا فیزیوتراپیست می تواند با استفاده از ماساژ، سوزن خشک، الکتروتراپی، طب سوزنی و تمرینات توانبخشی به کاهش درد و بهبودی آن کمک کند.

درمان‌های رایج فیزیوتراپی برای بورسیت لگن عبارتند از: گرما، یخ، اولتراسوند، تحریک الکتریکی، ماساژ، کشش دستی، ورزش برای دامنه حرکت و قدرت.

انواع فیزیوتراپی برای بورسیت:

درمان های رایج فیزیوتراپی برای بورسیت لگن عبارتند از:

  • حرارت
  • یخ
  • سونوگرافی
  • تحریک الکتریکی
  • ماساژ دادن
  • کشش دستی
  • برای دامنه حرکت و قدرت ورزش کنید.

فیزیوتراپی  بورسیت شانه

فیزیوتراپی می تواند یک درمان بسیار موثر برای بورسیت شانه باشد. فیزیوتراپیست ها به کاهش درد، تورم و سفتی ناشی از این بیماری کمک می کنند. آنها همچنین ضعف مربوط به شانه، بازو، گردن و قسمت بالایی پشت را برطرف می کنند. گیرافتادگی شانه و تاندونیت ممکن است همراه با بورسیت شانه رخ دهد.

فیزیوتراپی برای بورسیت لگن

فیزیوتراپی می تواند انعطاف پذیری، تقویت عضلات و مکانیک مفاصل را بهبود بخشد. هنگامی که این جنبه ها بهبود یابد، درد کاهش می یابد.

آیا فیزیو می تواند به بورسیت لگن کمک کند؟

فیزیوتراپی هر ماهیچه ای را که اصطکاک روی بورس ایجاد می کند آزاد می کند. سریعترین راه برای انجام این کار با یا سوزن خشک و سپس کشش مفصل ران و عضلات اطراف آن است. سونوگرافی در کاهش التهاب بورس و در نتیجه کاهش درد موثر است.

درمان بورسیت ساب آکرومیال

فیزیوتراپی برای بورسیت ساب آکرومیال شامل کاهش درد و التهاب تا بازیابی دامنه کامل حرکت است. شواهد کمی یا هیچ مدرکی مبنی بر فواید استفاده از سونوگرافی درمانی وجود ندارد. برای درمان بورسیت ساب آکرومیال از ضد التهاب های غیر استروئیدی و یخ استفاده می شود.

آیا فیزیو برای بورسیت خوب است؟

فیزیوتراپی می تواند یک درمان بسیار موثر برای بورسیت شانه باشد. فیزیوتراپیست ها به کاهش درد، تورم و سفتی ناشی از این بیماری کمک می کنند. آنها همچنین ضعف مربوط به شانه، بازو، گردن و قسمت بالایی پشت را برطرف می‌کنند.

چگونه فیزیوتراپی می تواند به بورسیت لگن کمک کند؟

فیزیوتراپیست شما می تواند تمریناتی را برای تقویت و کشش عضلات اطراف زانو، بالای ساق و شکم برای کمک به جلوگیری از عود بورسیت توصیه کند. اینها ممکن است شامل تمرینات قدرتی و انعطاف پذیری برای ساق پا، زانو و عضلات مرکزی باشد.

آیا فیزیوتراپی به بورسیت کمک می کند؟

فیزیو برای بورسیت خوب است زیرا فیزیوتراپیست می تواند با استفاده از ترکیبی از ماساژ، سوزن خشک، الکتروتراپی، طب سوزنی و تمرینات توانبخشی به کاهش درد و بهبودی بورس آسیب دیده کمک کند.

ورزش برای بورسیت زانو

لغزش پاشنه به پشت دراز بکشید و زانوی آسیب دیده خود را صاف کنید. زانوی خوب شما باید خم باشد. زانوی آسیب دیده خود را با کشیدن پاشنه روی زمین و به سمت باسن خم کنید تا زمانی که کشش ملایمی در زانوی خود احساس کنید. حدود 6 ثانیه نگه دارید و سپس به آرامی زانوی خود را صاف کنید. این کار را 8 تا 12 بار تکرار کنید. .

آیا فیزیوتراپی می تواند به بورسیت مفصل ران کمک کند؟

در بورسیت هیپ مهم است که فرد در اسرع وقت به دنبال درمان فیزیوتراپی باشد تا از عوارض ثانویه مانند کمبود قدرت گلوتئوس مدیوس، سیاتیک، زانو درد یا شعله ور شدن مشکلات از قبل موجود در ناحیه کمر جلوگیری کند.

فیزیو برای بورسیت لگن

کشش چرخاننده لگن به پشت دراز بکشید و هر دو زانو را خم کنید و پاهایتان را صاف روی زمین بگذارید. مچ پای آسیب دیده خود را روی ران مقابل نزدیک زانوی خود قرار دهید. از دست خود استفاده کنید تا به آرامی زانوی خود را از بدن خود دور کنید تا زمانی که کشش ملایمی را در اطراف لگن خود احساس کنید. کشش را برای 15 تا 30 ثانیه نگه دارید.

تمرینات برای بورسیت لگن پس از تعویض مفصل ران

به پهلو دراز بکشید، باسن آسیب دیده را در بالا قرار دهید و سر خود را روی یک بالش قرار دهید. پاها و زانوها را کنار هم نگه دارید و زانوهایتان را خم کنید. زانوی بالایی خود را بالا بیاورید، اما پاها را کنار هم نگه دارید. اجازه ندهید باسن شما به عقب برگردد. 6 ثانیه نگه دارید. به آرامی زانوی خود را پایین بیاورید. 8 تا 12 بار تکرار کنید.

 

 

چه ورزش هایی برای بورسیت شانه؟

تمرین کششی خلفی آرنج بازوی آسیب دیده خود را با دست دیگر خود نگه دارید. از دست خود برای کشیدن دست آسیب دیده خود به آرامی به سمت بالا و در سراسر بدن خود استفاده کنید. کشش ملایمی را در پشت شانه آسیب دیده خود احساس خواهید کرد. حداقل 15 تا 30 ثانیه نگه دارید. سپس به آرامی بازوی خود را پایین بیاورید. این کار را 2 تا 4 بار تکرار کنید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *