فیزیوتراپی نوروپاتی دیابتی

فیزیوتراپی برای نوروپاتی دیابتی

مدیریت فیزیوتراپی و ورزش تحقیقات نشان داده است که تمرینات قدرتی می تواند به طور متوسط ​​عملکرد عضلات را بهبود بخشد، درد نوروپاتیک را کاهش دهد و کمک کند · ·

تحقیقات مدیریت فیزیوتراپی و ورزش نشان داده است که تمرینات قدرتی می تواند عملکرد عضلانی را به طور متوسط ​​بهبود بخشد، درد نوروپاتیک را کاهش دهد و به کنترل سطح قند خون در افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی کمک کند. بنابراین، ورزش می تواند به بهبود کیفیت زندگی این گروه بیمار کمک کند.

 

آیا فیزیوتراپی به نوروپاتی دیابتی کمک می کند؟

تحقیقات مدیریت فیزیوتراپی و ورزش نشان داده است که تمرینات قدرتی می تواند عملکرد عضلانی را به طور متوسط بهبود بخشد، درد نوروپاتیک را کاهش دهد و به کنترل سطح قند خون در افراد مبتلا به نوروپاتی دیابتی کمک کند.

آیا فیزیوتراپی به نوروپاتی کمک می کند؟

اگر از درد نوروپاتی رنج می برید، فیزیوتراپی می تواند کمک کننده باشد. با فیزیوتراپیست های خبره در فیزیوتراپی تماس بگیرید تا یک طرح درمانی ایجاد کنید که می تواند درد عصبی شما را با یا بدون دارو کاهش دهد.

چگونه به نوروپاتی دیابتی کمک کنیم؟

برای نوروپاتی دیابتی، ممکن است بخواهید کپسایسین را امتحان کنید. کرم کپسایسین که روی پوست مالیده می شود، می تواند احساس درد را در برخی افراد کاهش دهد.

انواع فیزیوتراپی برای نوروپاتی دیابتی:

مدیریت فیزیوتراپی درد در نوروپاتی دیابتی

  • تحریک عصبی از راه پوست (TENS).
  • ماساژ دادن
  • درمان میدان مغناطیسی ساکن
  • لیزر درمانی با شدت کم
  • نور مادون قرمز تک رنگ
  • طب سوزنی

نقش فیزیوتراپی در پای دیابتی

فیزیوتراپی فیزیوتراپیست ها در پیشگیری و مدیریت عوارض پای دیابتی نقش دارند. این کار با آموزش و آموزش راه رفتن، وضعیت بدن و پا انجام می شود.

مشکلات فیزیوتراپی برای نوروپاتی دیابتی

شایع ترین علائم نوروپاتی محیطی شامل بی حسی و پارستزی است. درد، ضعف و از دست دادن رفلکس های تاندون عمیق ممکن است ·

نوروپاتی دیابتی – فیزیوپدی

نوروپاتی دیابتی اختلال عملکرد و آسیب در اعصاب محیطی در افراد مبتلا به دیابت است. نوروپاتی ها با از دست دادن پیشرونده عملکرد فیبر عصبی مشخص می شوند. نوروپاتی دیابتی یک عارضه شایع دیابت شیرین است که تخمین زده می شود تا 51 درصد از بیماران مبتلا به دیابت نوع 1 و 2 را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا پیاده روی برای نوروپاتی دیابتی مفید است؟

اهداف/فرضیه: پیاده روی به عنوان یک درمان کمکی برای رژیم غذایی و دارو در بیماران دیابتی با هدف بهبود آمادگی جسمانی، کنترل قند خون و کاهش وزن توصیه می شود.

برای نوروپاتی دیابتی به چه کسی مراجعه کنم؟

یک پزشک عمومی، متخصص غدد، یا متخصص پا ممکن است نوروپاتی دیابتی را تشخیص داده و درمان کند. همچنین ممکن است در صورت لزوم فرد را برای آزمایشات بیشتر به متخصص مغز و اعصاب ارجاع دهند.

چگونه فیزیوتراپی می تواند به نوروپاتی کمک کند؟

تحقیقات نشان داده است که تمرینات تقویتی برای نوروپاتی محیطی به طور متوسط قدرت عضلانی را در افراد مبتلا به PN بهبود می بخشد. علاوه بر این، تمرینات برای کمک به نوروپاتی محیطی، زمانی که به طور منظم انجام شوند، ممکن است درد نوروپاتیک را کاهش دهند و به کنترل سطح قند خون کمک کنند.

 

 

فیزیوتراپی برای بی حسی پا,فیزیوتراپی برای تقویت عضلات پا,فیزیوتراپی برای خار پاشنه,فیزیوتراپی برای دیابت,فیزیوتراپی برای کف پا,فیزیوتراپی برای نوروپاتی دیابتی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *