لیزر درمانی در تهرانپارس

 

لیزر درمانی چیست؟

لیزر درمانی  نوعی روش درمانی غیر تهاجمی است که امروزه به عنوان یک روش پرکاربرد در کلینیک های فیزیوتراپی شناخته می شود.ما سعی میکنیم در پایان این مطلب  بهترین مراکز لیزر تراپی در شرق تهران از جمله محله های تهرانپارس و پیروزی و رسالت را خدمت شما معرفی کنیم.

لیزر درمانی لیزردرمانی ها درمان های پزشکی هستند که از نور متمرکز استفاده می کنند. بر خلاف بسیاری از منابع نور، نور لیزر (که مخفف تقویت نور با انتشار تحریک شده تابش است) به طول موج های خاصی تنظیم می شود. این به آن اجازه می دهد تا در پرتوهای قدرتمند متمرکز شود. نور لیزر آنقدر شدید است که می توان از آن برای شکل دادن به الماس یا برش فولاد استفاده کرد.

در پزشکی، لیزر به جراحان اجازه می دهد تا با تمرکز بر یک ناحیه کوچک، با دقت بالایی کار کنند و به بافت اطراف آسیب کمتری وارد کنند. اگر لیزر درمانی داشته باشید، ممکن است درد، تورم و جای زخم کمتری نسبت به جراحی سنتی داشته باشید. با این حال، لیزر درمانی می تواند گران باشد و نیاز به درمان های مکرر داشته باشد.

لیزر درمانی برای چه مواردی استفاده می شود؟

لیزر درمانی ممکن است برای موارد زیر استفاده شود:

تومورها، پولیپ ها یا تومورهای پیش سرطانی را کوچک یا نابود می کند

از بین بردن علائم سرطان

دفع سنگ کلیه

بخشی از پروستات را بردارید

ترمیم شبکیه جدا شده

بهبود بینایی

درمان ریزش موی ناشی از آلوپسی یا پیری

درمان درد، از جمله درد عصب کمر

چه کسانی نباید لیزر درمانی کنند؟

برخی از جراحی های لیزری مانند جراحی های زیبایی پوست و چشم جزو جراحی های انتخابی محسوب می شوند. برخی از افراد به این نتیجه می‌رسند که خطرات بالقوه می‌تواند از مزایای این نوع جراحی‌ها بیشتر باشد. به عنوان مثال، برخی از بیماری های پوستی یا سلامتی ممکن است با جراحی های لیزری تشدید شود. مانند جراحی معمولی، سلامت کلی ضعیف نیز خطر عوارض را افزایش می دهد.

قبل از تصمیم به انجام عمل لیزر برای هر نوع عمل با پزشک خود صحبت کنید. بر اساس سن، سلامت کلی، برنامه مراقبت های بهداشتی و هزینه جراحی لیزر، پزشک ممکن است توصیه کند که روش های جراحی سنتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر کمتر از 18 سال دارید، نباید عمل لیزیک چشم را انجام دهید.

یکی از کارای مهم مراکز فیزیو تراپی  لیزر درمانی است که ما چند تا از بهترین مراکز فیزیوتراپی  شرق تهران را که کار لیزر درمانی را انجام می دهند از جمله محله های تهرانپارس و پیروزی و رسالت را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

 

 

 

فیزیو تراپی متین نوین

کلینیک فیزیو تراپی متین نوین با بهره مندی از کادر مجرب و متخصص با هدف نوآوری در درمان در منطقه تهرانپارس بوده است.

لیزر درمانی
از بین بردن علائم سرطان

آدرس فیزیوتراپی متین نوین : تهران ، تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم ، نبش 188 غربی (شهید ریحانچی) ساختمان داروخانه ماهک ، طبقه سوم واحد 20  و در روزای شنبه الی پنج شنبه در ساعات 10 ال 20 آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است

تلفن کلینیک : 021-77884053  شماره موبایل  09121580556

 

فیزیو تراپی مشعشی

فیزیو تراپی مشعشی یکی از قدیمی ترین مراکز فیزیوتراپی شرق تهران است .فیزیوتراپی مشعشعی در کنار تمامی خدمات خود در مرکز،جهت رفاه و آسایش بیماران عزیز خدمات فیزیوتراپی در منزل را نیز ارائه می دهد.

لیزر درمانی
خدمات لیزر درمانی در منزل

آدرس فیزیوتراپی مشعشی: بزرگراه رسالت بین رشید و زرین روبروی پمپ بنزین پلاک  237  و همه روزه ازساعت 10 الی 20 آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است  .  

تلفن کلینیک : 021-77862044   موبایل : 09126088320

 

فیزیوتراپی پارمیس

لیزر درمانی
درمان و دفع سنگ کلیه

فیزیو تراپی پارمیس به دلیل مکان عالی و خلوت و تمیز و با کادر مجرب و مهربان  و همچنین طرف قرارداد با کلیه بیمه ها یکی از مراکز مهم و خوب شرق تهران است.

آدرس فیزیوتراپی پارمیس : میدان رسالت-هنگام خیابان فرجام پلاک 984 طبقه 1 و همه روزه در خدمت شما عزیزان خواد بود

تلفن کلینیک : 02177228489     موبایل : 09399198724

1 دیدگاه دربارهٔ «لیزر درمانی در تهرانپارس»

  1. بازتاب: فیزیوتراپی در تهرانپارس - فیزیوتراپی دکتر سید وحید قیری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *