تمرینات تعادلی و عصبی عضلانی 

 

 تعادل عصبی عضلانی
 

تمرینات کنترل عصبی عضلانی به بدن اجازه تولید نیرو و تثبیت پویا و کاهش نیروهای خارجی، اساسا برای حفظ تعادل را می دهد. در طول حرکت تمرینات قدرتی سنتی مبتنی بر ماشین نیاز به کنترل عصبی-عضلانی را از بین می برد.

 

 آماده سازی عصبی-عضلانی
 

تمرینات عصبی-عضلانی یک برنامه تمرینی مکمل است که تمرکز دارد. در توسعه حرکات ورزشی و بدنی مناسب برای بهبود عملکرد ورزشی و جلوگیری از صدمات. عدم تعادل عضلانی، مکانیک حرکتی نامناسب، و آمادگی ضعیف، همه عواملی هستند که به آسیب در ورزش کمک می کنند. هماهنگی که به عنوان «کنترل حرکتی» یا «حافظه ماهیچه‌ای» نیز شناخته می‌شود، توانایی سیستم عصبی برای به‌کارگیری مؤثر یک عضله یا گروهی از ماهیچه‌ها به منظور انجام ناخودآگاه یک کار خاص است.

 

 تمرینات برای اختلالات عصبی-عضلانی
 

 نشان داده شده است که ورزش هوازی و تمرینات قدرتی احتمالاً در بیماران مبتلا به بیماری عصبی عضلانی مؤثر است و تغییرات قلبی عروقی ناشی از ورزش قابل مقایسه است. با مواردی که در افراد سالم دیده می شود (15).

 

 عملکرد عصبی عضلانی
 

سیستم عصبی عضلانی فعالیت عصبی عضلانی در فیزیولوژی انسان یک سیستم تطبیقی ​​اصلی است که حرکت و ثبات را در عملکرد عضلات اسکلتی و صاف تسهیل و کنترل می کند.

 

 تمرینات هماهنگی و تعادل 

این تمرینات بدن شما را فعال نگه می‌دارد، تعادل و هماهنگی را بهبود می‌بخشد و از افتادن و صدمات جلوگیری می‌کند. یک تکه نخ را به دو میل ببندید. دست‌های خود را به‌طور گسترده به طرفین نگه دارید. بدون اینکه به سمت نخ بروید، روی نخ راه بروید. کنار. حداقل 15 قدم راه بروید.

 

سوالات متداول 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *